Sudi-Sudi Ikut Saya...

Ahad, 24 April 2011

Menu Tengahari

Well...minggu ni start cuti. So,sempatla masak-masak kat ceruk dapur tu. Pagi tadi ke pasar ngan en.suami. Hurmmm...apa lagi yang menjadi pilihan dia kalau bukan kepala ikan. Nak kari ikan ye bang..??? Ngeh...ngeh...

Apapun lepas kelentang kelentung kat dapur ni la yang terhasil. Menu untuk tengahari ni kari kepala ikan, cendawan goreng, telur goreng, sambal tumbuk n ulam timun. 

Wallah...en. suami makan sampai tak toleh kiri kanan. Aiman pun menambah-nambah nasik dia sebab ada cendawan goreng feveret. Heh heh...makanla puas-puas suami dan anakku. Bukan selalu ummi dapat masak kan tengahari. Time2 cuti ni jela..

Layan gambar kat bawah ekk...



kari kepala ikan (penuh periuk)



dah tinggal separuh...



sambal goreng



cendawan goreng tepung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini