Sudi-Sudi Ikut Saya...

Isnin, 2 Mei 2011

Udang Goreng Masam Manis



Ekceli,udang ni saya masak beberapa hari lepas.Tapi tak sempat nak upload sebab hujung minggu baru2 ni saya balik kampung. Bila kat kg tu paham2 je la, mana nak on9 nye... no network coverage. So...jadilah ianya n3 yang tertunda. 

Udang ni en.hasben beli kat kerpan. Memang fresh dan rasanya manis gitu sebab belum kena ais. Meratah macam tu aje pun sodap. Anak2 pulak kalau dengan udang memang suka sangatla diorang. Hurm...licin pinggan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini