Sudi-Sudi Ikut Saya...

Selasa, 7 Jun 2011

Mee Udang Kuala Sepetang


On the way balik dari Selangor,kami singgah di Kuala Sepetang. Apalagi, nak pekena mee udang la. Kami makan di gerai Mak Jah. Sedap mee udang kat sini. Tapi saya rasa sedap lagi di gerai Mak Teh yang saya makan bersama-sama keluarga abang ipar saya tahun lepas. Apa-apa halpun,kita tengok gambar lah ye...Malas nak bercerita

Abah dan mak saya.


Ternganga Nuha...apa yang diherankan tu....


Nasi goreng ni Aiman  punya

Suka la Aiman, udang besar gedabak macam tu.

Saya punya...Mee Udang Biasa

Suami pilih Mee Udang Special


Tembikai laici...sedap...nak nak pula minum waktu panas. Sejuk anak tekak.

Kira ok la tempat ni. Glamer pun sebab dah dipromosi TV3. Bolehla bagi 3 bintang. Tapi memang puas dapat makan udang besar-besar tu. Lain kali boleh datang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini