Sudi-Sudi Ikut Saya...

Ahad, 4 September 2011

Kentang Spring


Berjaya juga saya buat sendiri kentang spring macam yang selalu dijual dipasar-pasar malam tu. Lebih sedap dan puas hati lagi. Cuma saya guna perisa original lah sebab dirumah tak de pulak stok perisa bbq, keju atau kari bagai. Tapi bila dah dituang sos dan mayonis atas dia memang licin dikerjakan oleh mak bapak budak-budak berdua tu.

Ni lah rupa alat untuk menjadikan kentang tu berbentuk spring. Putar aja...


Lepas ni bila anak-anak nak makan kentang spring, buat ajalah sendiri. Tak payah beli lagi. Khasiat dan kebersihannya pun terjamin.

Jom pakat buat kentang spring :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini