Sudi-Sudi Ikut Saya...

Selasa, 17 Januari 2012

Jagung Rebus

Saja nak tayang jugak gambaq jagung rebus ni dalam Dapur Ummi. Ekceli tinggal gambar je la... sebab jagung dan tongkol-tongkolnya dah selamat masuk dalam perut tong sampah.

Jagung rebus kat rumah ni memang cukup laku, dari anak sampailah ke bapak anak, semuanya suka. Kalau takat rebus 4, 5 tongkol tu sekali hadap je lah.

Oh ya, jagung ni saya beli kat nat hari Jumaat lepas. Bukan yang en. suami tanam ye sebab yang dia tanam tu baru berkembang mekar. Seminggu lagi boleh petik kot...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini