Sudi-Sudi Ikut Saya...

Isnin, 22 Julai 2013

Kue Teow Goreng, Buah Melaka Dan Agar-Agar Santan

Iftar 12

Macam banyakla pulak hidangan hari ni ekk... 

Tp bila tengok betul2, takdelah banyak mana pun. Semuanya serba sepiring.

Ekceli hari ni saya ajak mak,abah dan adik saya berbuka dirumah. Oooo...ada tamu yerrr...Tu yang jadi bermata-mata tu... Semuanya yang ringkas-ringkas saja.

Itupun rasa dah nak bersilat bagai dah. Hehehe...

Alhamdulillah, sempat juga menyediakan juadah tak seberapa ni untuk santapan tetamu yang hadir...


Untuk menu berbuka hari ni saya sediakan kue teow goreng, buah melaka dan agar-agar santan. 

Letak gambar dulu yerr... Resepinya nanti-nanti...

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini