Sudi-Sudi Ikut Saya...

Rabu, 31 Julai 2013

Mee Sanggul Goreng dan Apam Beras Kembang Tak Jadi

Tayang gambar ajelah. 


Mee sanggul ni memang sentiasa ada stok di rumah saya. Senang, bila2 nak masak pun boleh. Anak2 pun suka ngan rasa mee sanggul ni. Bila dah digoreng rasa macam maggie pun ada.

Proses menggoreng mee seperti biasa. Saya masukkan udang dan sotong serta telur goreng hancur sebagai rencahnya. Saya masukkan juga sawi dan hirisan karot.


Manakala apam beras kembang tak jadi ni saya cuma nak tunjuk gambarnya aja. Sebab kejadiannya sangatlah menyedihkan. Dah la ini kali pertama saya cuba buat apam beras. 

Nampak macam senang, tp rupa2nya susah juga nak menjadi ye... Dah macam kuih lompang pulak. Saya tabur2 juga kelapa parut. 

Adalah 2,3 ketul yang dimakan anak2. Yang lain jadi habuan cik tong....

2 ulasan:

  1. Sedap jer tengok mee sanggul goreng tu....terlior!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini