Sudi-Sudi Ikut Saya...

Jumaat, 16 Ogos 2013

Biskut Raya 2013

Salam Aidilfitri 1434H. 

Rasa lama tak update blog...sibuk sgt kot ngan urusan sambutan Aidilfitri baru2 ni.

Dalam sibuk2 tu sempatlah juga saya buat beberapa jenis biskut. Itupun buat yang paling mudah. Dalam 3 jenis biskut macam tu. 

Biskut-biskut yang menjadi pilihan adalah :

Biskut Sarang Semut



Biskut Samperit



Cornflake Coklat


Tgk gambar biskut tu, pakai posing dalam talam aja. Tak sempat dah nak dressing cantik2. Baki biskut pun dah tak banyak mana. Yang pastinya cornflake coklat dah selamat masuk dalam perut...hehehe.

Semuanya biskut2 oldies, sengaja nak mengembalikan nostalgia zaman silam.

Tayang gambar dulu...lepas2 ni saya masuk resepinya pulak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini