Sudi-Sudi Ikut Saya...

Isnin, 3 November 2014

Potato Fritters


Fenomena jugak ni ...  Simple jer pun...but great.

Lama duk perati resepi ni dalam FB...asal ada orang post je..kita pun share tak berenti...tp tu la nak buat asyik tak menyempat...

Sebenarnya takdelah susah mana nak buat, bahan2nya pun ringkas jer...cuma tu lah... macam tak cukup MASA...

Sekali buat, berebut2 anak2 dan anak mak mentua makan. Sedap katanya...hihihi

Apapun resepi ni mesti dicuba...buat kudapan untuk minum petang...memang Terbaik laa..

Saya letak resepi kat sini ya...

Credit tuk tuan punya blog ni...
Ni lah bahan-bahannya : kentang, tepung jagung & tepung gandum, udang (saya tambah), telur, daun bawang, cili merah, garam & lada sulah
Gaul sebati kesemua bahan
Goreng leret dalam kuali dengan minyak yang panas


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi

Terdapat ralat dalam alat ini